Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

17:10 IG!!!!????

Publicerad 2011-01-28 17:10:00 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


once again ,fick jag sånnn panik !!!!!! trodde att jag skulle få IG på datakunskap på slutbetyd!!!!! :S
im sooo FUCKED UP!!! sån stress jag hade idag
men som tur så fick jag övertala min lärare så... jag blev inte en av åtta som fuskar shhhitt !!! kan ni tänka er vad som kunde ha hänt med mina betyd !!!!

JAAAAA!!!!
eftersom jag var tvungen att berätta sanningen om de , så fick mitt mvg som slutbetyd thank god !!! tänkte jag
I swear to god jag ska aldrig hjälpa mina egna haters .
fick sån riktigt damp att exakt sju av åtta st hade kopierat mina och jag var en av dem vilket var inte sant :O


efter att har snackat med så fick jag mitt slutbetyd på datakunskap MVG!!!!!!!!!! SÅÅÅÅ HIMLA GLAD JAG , OCH PHILOMINA VAR !!!!

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela