Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Hatar att vara SINGel !!!!!

Publicerad 2011-02-14 20:57:00 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,




Som sagt detta alla hjärtans dag är inte bara min grej .
Och det ÄR inte bara för att jag har en kille , vilket jag inte ha utan jag är singel . Hahahah det är väl inte så konstigt men sagt jag själv som en person har aldrig tycket att det ngt stort liksom ...Jag bara inte tycker om de .

Men det ser jättegulligt ut att ser kära människor skicka blommor , ros, dikt osv.
Om ni ser så betyder denna dagen till jätte många folk som är kära , eller är kär i ngn och det är väldigt söt eller hur :D

Vad jag ha insett är att de ingen här för mig liksom , jag kan blir singel forever om jag vill men liksom i just denna landet så finns det ingen alls . Men ni kanske jag har fel , men de är mitt åsikt. Såklart hatar jag att vara singel :( men vad kan jag göra åt de saken ? Jag antar att jag få vänta tills jag ha hittat den rätta .

It takes time to love with somebody ...


Den här dagen så bjöd min faster på kladdkaka med grädde mums me like hehehe , med resten som bodde i de området vi alla samlas ihop pratade, skrattade och hade helt enkelt kul .

Bättre kunde de inte ha varit  =)
HAPPY  Valentine's day EVERYBODY !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela