Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

12:56 GOOOD NIGHT EVERYBODY

Publicerad 2010-09-26 00:55:18 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Bild av: Lawrencia och Jag

Ska lägga mig snart meN innan det så skall jag berätta lite vad jag har gjort idag.
Idag fick jag sån värsta DAMP !!! jag orkade inte längre med att flätar min mammas hår , det tog
liksom aldrig slut och jag som ville sova . Shhit tänkte jag har inte ens gjort engelskan och den
skalls lämna in senaste nästa vecka :S sååån stress  också , klockan va ungefär kvart i ett
och jag var fortfarande inte ens klart :O till slut tänkte klockan ett så var jag
äntligen klart med hennes hår .

Det var synd att jag kunde inte lägga upp bilden på min blogg , eftersom min kompis
Philomina har min ubs . Men jag lovar er att lägga upp både från lägret och min mammas hår också så att ni kan däremot er resultat :D

Efter att har gjort håret , kändes de helt lättnad äntligen skall jag sova men NÄÄ då
utan jag måste dammsuga, diska , tvätta kläderna , och sist men inte minst cykla till Berna .
dagen tog aldrig slut medan jag hade gjort allting så var klockan typ fem eller sex så stack jag dit hos henne .
Frihet måste jag ju ha, nu har jag äntligen chansen tänkte jag

Jag kommer hem klockan halv tio OBS :P hihihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela