Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

10/9 - Hey girl Where’s your drink? We goin’ all get real drunk tonight Hey girl I got bud we can all get f##d up tonight

Publicerad 2010-09-13 15:16:00 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



sista gången jg åker till lund !!!! sån värsta mardrömmen EVa!!!!
När jag,stephanie,Lawrencia,Belinda A,Belinda,Philomina vi alla tillsammans hade sån STRESS!!!!!

Bara för att vi ville inte missa bussen, och den var den sista bussen som gå till Lund alla var färdiga förutom jag. Och jag liksom skit i allt medan min mamma börjar bla bla och att Philiomina ha redan gått ni ha missat  bussen och sånt , jag blev skkit arg där .
Men egenligen bestämde vi alla attt skulle sticka halv nio , klockan var över halv nio och vi alla var inte klara än :P hahahha vi afrikaner kommer allltid försenad till festen men men man måste .
Anyway

Det dummaste var att vi visste inte vart festen ligger så vi va tvungen att fråga buss chefrören som tur vi hade där
vi alla tjejer behövde inte betala sån lyx :P hihihi
Vi mötte sån man i bussen som visste vart skulle gå så vi följde efter honom, han kunde inte svenska plus att han kommer från Uruguay och vi alla bara OOOOOOOO Hur kunde ni hahhahah
Folket som bodde i Lund, är TRÖGA!!! DEM VET INTE ENS VART festen ligger :o helt sjuk .

Vi va tvungna att fråga folket , kan ni tänka er att alla folket som var i stan i Lund va FULLA , FULLA nothin else .
Vi såg ut som sån värsta möss , men till slut så hittade vi tack o guuud !!!!!

Problemet var att när kl. var 00 fanns det ingen som kunde ta oss hem , så vi va tvungen att sticka 02 .
Men ingen lyssnade, exakt ingen ville höra om att gå hem till slut så var vi alla fast i lund och jag som ville hem med min underbara säng. Bernadita hade ont i foten så jag mina söndagliga converse sko  och jag gick på barnfortar inga skor, inga hög klacka hellre bad luck :(

vad fan föräldrarna tänkte på att alla tränger sig in i bilen , men var det rkt dumt eftersom vi alla kunde b lir fångad plus att
personen som skulle köra oss dit va FULLL .
Tåget som vi skulle ta kommer inte förrän 3 timmar shhhit asså ni anar inte hur kallt det var där ute :O
och tänk på mig okej ha ingen skor på mig .

Alla Taxi bara 599, 399,499 bara för  att vi var mer än fyra personer, till slut hittade vi en taxi för 319 till södervarm som tur vi hade där däremot hade alla pengar på sig så, vi hoppade in . A
ND TADAAA!!!!! IS GOOOD TO BE HOME AGAIN
Alla var arga på varandra, trust me ni hade inte tyckte om de . Speciellt jag, hade sån värsta DAMP!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela