Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

WE made it

Publicerad 2010-05-05 23:01:15 i ♥D@nce from the hood,


Yes Finally , idag uppträda SO dope crew idag  och vi klara de :D
YEs inga misstag den här gången trodde jag VERKLIGEN  ATT JAG skulle göra samma misstag igen but i was wrong .
The BOYS , what 'bout them OMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!
superduktiga var dem idag , Persa blir surpires där i bet she do =D .
GOOD new PEOPLE GRATIS WorkshopArena 305 den 16 , stilen New School/RnB style
alla ni är välkomna :D  BE there

Aight im out
Peace

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2010-05-05 23:20:42

jag är tillbaka på blogg.se :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela