Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

@igår i skolan

Publicerad 2010-05-13 16:31:02 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

igår bad jag till GUD att de skulle regna ,för jag palla inte med friidrott och plus det var inte så många skulle komma eftersom dem va "sjuka" säger vi men jag var plus :O så jag var osäker ...
de roliga är när vännerna säger dem ska nt komma så kommer dem ändå 
jag vaknade ååå de regnade jag bara YESSSS!!!!!!! ingen Friidrott stack ändå till skolan försäkrat gick in till klassrummet kollade runt de va bara killar?? jag  bara what tha f**k is everybody de va bara två tjejer som tur var de Jag,Jennifer, Emma , Philomina och Tessa  som kom igår konstigt
men de va endå kul när vi va mindre eftersom vi tjejerna fick baka Äppelkaka skit gott
killarna kriga över de dem åt som grisar efter de vi åt  igen sen va de slut igår var det inte en vanlig lektion
Dalia o Deqa kom hos mig chilla lite efter åt kändes helt tråkiiiiiiigt utan NALLEBALLE :(

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-15 16:05:16

HAHAH but now i'M BAAACK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela