Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

@Makeup over /fuckin bored

Publicerad 2010-05-13 16:31:36 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


hey everone
idag är de bara för tråkigt är skit trött som fan :O efter att har varit på den makeupstudio och Jenny ha smink mig . sån flipp bild och den andra
asså ni skulle ha sett när kom hem min mamma bara ...???? hon blev helt chock!!! :D
Ni skulle bara ha sett mig hur jag såg ut som ...som en choklad sån dArkNESS !!!! HELL 2 THA NO
anyway kom hem typ en timme sedan o va skit hungrig hade inte ätit sen igår :O o0ch plus ha somna att två timmar bara not good ser just nu ff trött , är soooo Fuckin Bored finns ingenting att göra när man ledig skit tråkigt
jag hade tänkte gå ut lite med vänner men palla inte liksom .... whateva ... hihihi de bäst för mig att gå lägga mig snart o efter de göra läxor kolla på filmer kanske

But Still IM BORED =(
Aight de här blir kanske nog den sista inlägg för idag
See yall later
PEace

Kommentarer

Postat av: jenan

Publicerad 2010-05-13 23:47:40

sv: skit fint :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela