Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Kort Inlägg

Publicerad 2010-05-06 22:59:53 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,




Heyy Mina bloggare
idag blir det en kort inlägg , ha inte gjort något speciellt dag bara tränat inför svenska ordklass ska ha provet imorr , wish me luck =D . Ska till Stan Imorr och hitta en klänning till balen med Lakisha Och kanske med Bea .
Har varit hos mina kusiner tog bilder här med min mob. den här lila guliga flickan heter Alexandra  =D
Nu ska jag inte snacka mer .... allting som kommer att händer skriver jag ner imorr

Aight im out
Peace

Kommentarer

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-05-07 10:57:34

Hehe tack :)



Så söööööt !

Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

Publicerad 2010-05-07 13:01:04

Jag har tävling på min blogg kolla gärna in och hoppas att du vill vara med :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela