Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Wonderful day

Publicerad 2010-05-02 18:15:52 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Hellu mina bloggare
Idag är det en speciellt dag idag , min illa syster Hannah fyller år 9 år .
vi familjen firade henne födelsedag i kyrkan , de roliga var att min mamma hade glömt bort de :P hahha I know sån glömsk som jag anyway sedan kom hon på de på sista minuten sån stress där
vi bakade Afrikanska kakor skit goda också :D me like yeey skit
En Härligt dag , fint väder allting var så perfekt dag för henne hon fick presenter
sedan tog de födelsedagen slut alla kom hem o sov förutom jag hihhi
förra veckan tog jag av mina flätor tog hundra år sedan bad jag till Rebecka att hon skulle fläta inbakat flätor så kommer att få se den tomorrow :D
Valborg went no soo good trust me alla folk blev fulla ....
Annars är det inget speciellt som händer just nu , eller hur ska snart ha den fattiga nationella provet NO!!! :( palla inte där och matte också de är så jävla jobbigt
but hey dats life

Kommentarer

Postat av: Sara Solvik

Publicerad 2010-05-02 19:06:51

Sv, lycka till med vadå?

Postat av: Liisa

Publicerad 2010-05-02 21:50:01

SVAR: Haha japp :D <3

Postat av: jenan

Publicerad 2010-05-02 22:37:38

sv: tack detsamma! :D

Postat av: Violet

Publicerad 2010-05-03 16:58:50

Vad söööt! Gratta henne från mig :D

Postat av: LIENE

Publicerad 2010-05-05 06:43:45

Lycka till på nationella provet!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela