Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

FICK MVG PÅ BILDEN :D

Publicerad 2010-05-27 20:33:12 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


YES idag så trodde jag aldrig att denna dagen skulle komma .
Tiden gick så fort :O jag svär :O och Nu var det dags att lämna in sitt arbete whooops :S
igår jag målade mina bilder som skulle lämnas in idag jag gjorde de från klockan 00-03 och somna bara fyra timmar kan ni tänka er bara freakin FOUR HOURS :O But but som tur så klara jag de .
jag snacka med min bild-lärare och han sa till mig att jag är värd ett MVG o de såååå sant i alla dessa år jag ha alltid fått VG VG VG but not anyMOre!!! asså ni anar inte att hur glad jag blev skit glad HE MADE MY DAY SOO HAPPY :D dem andra i klassen var inte färdiga med deras, så alla vi skulle lämna in de på Måndag .
JAG TACKAR DALIA FÖR ATT HON HA HJÄLPT MIG , OCH MIN SYRRA !!!!
Ha bara två saker att göra idag till imorr och det är matte.prov till imorr och engelska sedan är jag FREE!!!!!
YUpp det var allt för mig idag , bloggar imorr
Aight see y'all later
PEACE ND OUT

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2010-05-27 21:53:18

sv: tack så mycket :D

allt bra med dig?

Postat av: Liisa

Publicerad 2010-05-27 22:07:46

SVAR: Tack :) <3

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-05-27 22:26:06

sv: hihi du med:>D



grattis till mvg :D

Postat av: Jenan

Publicerad 2010-05-27 23:24:08

sv: gå runt lite bara :P

Postat av: hermy

Publicerad 2010-05-28 10:19:54

sv; vad e synd??

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2010-05-28 10:41:48

sv.

det var gott med :D



/E

Postat av: Sissi

Publicerad 2010-05-28 13:03:05

vad roligt, grattis det det fina betyget - det är du värd :)



TÄVLING i min blogg - vinn valfritt smycke eller naglar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela