Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

5/5

Publicerad 2010-05-05 22:37:46 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

yUpp jag ha gjort no Nationella prov gick åt helvete , gjorde också Engelska muntligt igår med Jennifer , Philomina , och Sandra L . Först så trodde jag att de skulle vara jättesvårt för att det var de men samtidigt nej , såklart var jag nervöst eftersom man måste kunna samarbeta med sina partner medan din röst spelas in och att man måste kunna tänka mer . Men annars gick de bra yeeey =D igår 
Idag hade jag planerat att göra provet först sedan sticka hem och sjukanmäla mig för jag mådde verkligen inte så bra men sedan fick jag ångest av de jag vet inte varför . Jag ville vara hemma o sova på min säng i lugn o ro , men det roligare att vara i skolan :D och idag ska jag uppträda :D  
Jag berättar allting senare

OBS! lite sen just är inte i skolan hellre hihih äntligen klara uppträda  klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela