Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

5.00 AM

Publicerad 2010-05-13 04:49:11 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Yes jag är fortforande vaken efter att ha hjälpt min mammas hår , som tog hundra år ... hihi :D asså de tog aldrig slut :O liksom hela tiden så kommer de nya o jag liksom COME ON och till slut fick vi till de jag och min syster Stephanie , samtidigt när vi hjälpte till att ta av henne flätor kollade vi Afrikanska filmer skit balla
just sover alla tro jag förutom mig såklart men jag ska gå o lägg mig
klockan sju så ska jag vara vaken igen för att min mamma ska fixa mitt hår som kommer att typ 25 min sedan så måste jag iväg , ska blir sminkat av en vän som heter Jenny i stan bilderna kommer soon :D
Just nu är de inte lönt att somna igen eftersom de redan morgon o att jag ha druckit för mkt te så nu är morgonpigg hihih :D
Aight See yall later

Kommentarer

Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Publicerad 2010-05-13 14:07:52

Tack dsm Elli :;)

Postat av: khoen

Publicerad 2010-05-13 15:02:19

hahah we looove tea!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela