Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Yes we made it

Publicerad 2010-03-26 18:47:52 i ♥D@nce from the hood,














Vi uppträde igår sån stress jag fick . Jag fick sån panik panik !!! :S så nervöst fick ont i ont hela dan ont i huvud men asså jag mådde inte alls bra men efteråt gick de allt de här smatan över . Thank god tänkte jag . Vi uppträda på Välgörenhetsgala jättekul var de .fick sån damp när mixen som vi gruppen skulle dansa till... funkade inte , ledaren Persa fick jaga fram o tillbaka bara för att fixa en annan cd-skiva för mig jag hatar när sånt händer ibland så undra jag varför det skall vara så... :O men på sista minuten så fixa vi de. Och allt var perfekt almost perfekt :P träffade många vänner där Samira kom yeye jag var ,trött , hunrig o helt slut eftersom jag har varit där sedan klockan två tills åtta . shhit tänkte palla inte mer så stack hem men annars var de ok men inte bra dag
So f*cked up man it's just not my day....


Kommentarer

Postat av: hermy

Publicerad 2010-03-26 22:51:47

vilken av blogg header tycker du e snyggast:)?

Postat av: Violet

Publicerad 2010-03-27 12:47:10

Tack :)



Åh vad kul att uppträda, gick det bra?

Postat av: Jeesss

Publicerad 2010-03-27 16:21:14

hey, ville bara säga att din bild till höger längst upp är grymt fin & att jag diggar din blogg haha.

peeace!

Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Publicerad 2010-03-27 18:54:53

Bra att det gick bra för er:D

Postat av: alexandra - VaADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-03-28 07:31:17

Hejsan:) Önskar dig en trevlig söndag :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

Postat av: hermy

Publicerad 2010-03-28 21:03:52

vill bara säga att jag har lagt ner min blogg nu

Postat av: vanessa

Publicerad 2010-03-30 23:19:51

ni var jättebra =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela