Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

heeey everyone

Publicerad 2010-03-02 16:14:49 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Vad tycker ni om min bloggdesign har gjort de själv alldeles själv , riktigt stolt också :)
anyway jag har varit hemma hela dan mådde inte så bra im sick :(
längtar till påsken ... allting gå så fort snart ska jag har Engelska nationella prov , snart är det Dance crew 12/3 ska dit de mycket saker som kommer att hända detta termin. Japp idag ska jag plugga ,ska ut med vänner ,kolla på tv.
Aight im out

Kommentarer

Postat av: vanessa

Publicerad 2010-03-02 22:42:59

niiiiice

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela