Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

I got it !=)

Publicerad 2010-03-07 22:02:26 i ♥D@nce from the hood,



Yes!!! Finally har jag fått biljetter till Malmö Dance Crew :D yeye
Yes på träning gick toppen!! , de roliga kommer nu vi tjejerna skulle dansa med klacka skor ooo jag bara shit asså vi alla var nybörjare har aldrig gjort de ju eller på fest en ändå de räknas inte med ...:P hahah anyway t.o.m dansläraren är nybörjare hahahh jag dog :P men efteråt gick faktiskt bra .Vi tjejerna som sagt gjorde en ny koreografi låten som vi dansade till är :Trina ft Twista Daddy can't wait to perform is :D With my high heels on ;)

PeACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela