Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Ghana here we come =D

Publicerad 2010-03-21 22:18:37 i ♥Like this moment,


aaa can't wait asså can't  länge sen också och när jag menar länge sen jag menar då way back in tha days .... :D
som ni ser på den här bilden var jag i Ghana fyra år , och min syster Stephanie var tre år när vi både bodde i Ghana , den här bilden förklara att vi skulle till min fasters bröllop jättekul var .:D  Nu detta året skall hela familjen förutom Hannah för hon ska stanna här i Sverige medan vi andra är i Ghana . Längtan som Fan!!!! ni anar inte ;):P :D

SO Ghana Here I come :D hihi

Kommentarer

Postat av: josephineoyat :)

Publicerad 2010-03-31 17:08:41

fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela