Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

THINGS 2 DO IN SUMMER :D

Publicerad 2010-06-21 23:11:14 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


DAGS ATT PACKA MINA GREJER TILL GHHHHANNNNa!!!!
skall festa loss  där with my friends :D
ut ut at the same time jag jobbar japp i know thats suck :S ut de för pengarna annars ni vet hahha man måste I need money .
och plus det är bara två veckor kvar så farligt är inte eller hur :P
asså denna månaden kommer att AWESOME!!!!! förutom att jag få inte bada !!!! WHAT !!!!!!????  YES , IM CHOCK AS U Y'ALL CHALE :p hahaha men kolla på vädret över fattigt här i Malmö de Bättre i Afrika såklart .... visst ?
rummet ser stökigt ut ANYways now everthing is done .... så jag behöver jag inte packa längre
yeeey :D
DONE ND DONE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela