Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

NO MORE SCHOOL

Publicerad 2010-06-12 02:05:16 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

IT'S TIME 4 SUMMERTIME !!!! YES !!! BARA EN MÅNAD KVAR TILL ATT JAG SKA RESA BORT BACK 2 AFRICA ! MEN FÖRST SKA JOBBA VARA MED MINA VÄNNER DENNA MÅNADERN  innan jag åker iväg .
Asså ni anar inte hur mycket jag ha ÄNTLIGAT !!!!! att sticka denna jävla skolan !!!!! i alla dessa år !!!! så hur mkt jag än kämpa så kommer jag ändå såklart saknar de gamla tider ... ni vet man kommer ju  inte träffa gamla personer utan nya AND IT'S FROM THE START DÄR . jag ha just nu väldigt glad att nu behöver jag inte ens tänka på all läxor, prov :O ... osv.
En sak till jag blev nominerad som  flit på nobelpriset yeeey iaf jag vann ngt hihih :P
bilderna som sagt håller jag på just nu
på avslutning  hade jag sån STRESSS idag menar jag but but I MADE IT ! jag och NICOLE done nd done
fick samma presenter från min faster,mina föräldrar och från lärarena också :P
Jättekul var det för idag eller som sagt från igår hihihi kommer att sakna alla som lärde känna eller lärt känna.

Kommentarer

Postat av: Catherine

Publicerad 2010-06-13 15:40:38

Hoppas du har en bra sommar!

Något planerat??



One Love

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-06-13 19:36:23

Hej!



Det skulle varit otroligt snällt om du ville lägga 3 röster på min bild i en foto tävling HÄR:

http://tezzilicious.blogg.se/category/tavlingar.html

Är nummer 10..



Tack i förhand.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela