Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

ME? EN KOMPLICERAD PERSON???!!! :o

Publicerad 2010-06-02 23:21:36 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


kan ni tänka er också att de va sååå fint väder idag HOT HOT  :D
Efter de hade jag ingen planering skulle kanske ut , men från ingenstans så säger min mamma att vi skall ut och ta kortet ???? jag bara emm...??? vilken kort jag skulle till stan? hon bara vi ska åka buss till stan och ta koret annars kan vi inte resa :O shccci så fort jag HÖRDE ORDET BUSS LIKE HELL 2 THA NO jag cyklar som sagt ett jag hatar bussar två i detta vädret ??? kommer inte alls klara de i buss UEEE min mamma varför måste du vara så  komplicerad människa ??? jag i alla dessa människa borde hon inte tänka innan hon säger de BUT NOO
Kan jag at least få veta vart vi skall ... dem kunde inte förklara ??? jag var i stan före dom och ringde min mamma lur hon gav sin lus till min syyra för att förklara bättre jag va på triangel gick fram tillbaka fram o tillbaka SOM en IDIOT !!!!! min syyra nej nej du ska förbi smarteyes jag var ju de men jag ser inte dem . Ha inte hellre min nördglasögon hellre ...wFT is this !!!! va tvungen träffa DALIA och förstöra hennes dejt bara att hon ska kunna höra va dem säga ..hahah kan ni anar er att hon inte ens fatta nått skit  :P :O serious shhit där asså till slut föreslå min mamma att komma ut å träffa mig ..... ni skulle ha sett mig SKKKIIIT ARG DÄR JAG VAR SKITT SUR HELA DAN AND GOT A HUVUDVÄRK hade bara lust att skkrika !!!
NOthin is stopping from me... But no vi ska shoppa kläder säger mamma
jag bara skoja hon med livet  I GONNA GO HOME  hem till MY BED PLZ!!!! MY FEET HURTS :(

HADE INTE ENS TID ATT VARA I STAN , MEN MEN VI BH,MASSCRA , LIP GROSS , OCH PERFYM JAG SJÄLV KÖPTE EN BADDRÄCK SOM JAG SKA ANVÄNDA TILL SUMMER DU MAN MÅSTE WOOORK It!!!!
ÄNTLIGEN HEMMA TÄNKTE CYKLADE HEM , O NÄR JAG KMR HEM HADE JAG BARA LUST ATT GÅ UT MED NGN MEN näää allla som va i stan jag bara WFT IS THIS!!!!
FUCK THA BULLSHHIT .... SATT I KÖKET OCH BÖRJARDE GÖRA VÅFFLA MED GRÄDDA MED MIN LILA SYSTER HANNAH ISTÄLLET EFTER SÅ VAR DET GREY'S ANATOMY

Lång update huh :P
Aight IM out nd so are u
Peace nd out

Kommentarer

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-06-03 00:01:52

Thank you :D



Skit snygg baddräkt :)

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-06-03 09:46:51

sv: tack babe:D fina bh's :D

Postat av: hermy

Publicerad 2010-06-03 09:49:37

sv; hahha nää jag e 14 fyller 15 den 29 nov

hhahaha sj da gumman

Postat av: nicole

Publicerad 2010-06-03 13:49:38

sv: Ja eller hur :D



vart har du köpt leopard bikinin som du har på bild ?

/Nicole



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela