Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

FUCKIN TRÅÅÅKIGT!!!

Publicerad 2010-06-22 11:56:47 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

2day är den tråkigaste jobbet jag ha någonsin varit med om .
jag cykla dit till jobbet då som vanligt , vänta på dem andra sedan samlas vi vi är  inne i rummet o vänta , vänta vänta vänta vänta tills vår handledare ska komma idag men NÄÄÄ utan hon var sjuk igen asså ärligt talet de börjar blir jobbet för att vi ha ingenting att göra liksom och vi äör redan  klara med uppgiften WHAT THE FUCK  om vi inte helt enklet gå hem .
Gå man hem så få man ingen LÖN , man måste stanna tills sin tid alltså så jag måste stanna 6 timmar o liksom inte göra sån skkkkit .
hade rkt ont på ögonen eftersom jag ha pollen o det kriga som fan !!! :O så var jag tuvngen att gå hem o hämta medicinen asså mina ögon blev riktigt röda så Anna följde med mig hem o hämta den o när vi kommer till är ingen där , alla ha gått hem liksom dem palla inte och nu är det bara jag och Usman kvar hahahhah vi stanna .

Kommentarer

Postat av: Wikii

Publicerad 2010-06-22 14:26:51

svar: haha den låten e skit bra !! :D o jag försöker att tjäna pengarjapp :P:)

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-06-22 15:57:42

Till Cypern :)

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2010-06-22 20:09:57

hoppas du får en trevlig kväll:)

Postat av: Linda - Rosa chica

Publicerad 2010-06-22 20:28:56

Hej :) skulle du vilja hjälpa mig att välja skal till min ipod touch? Kolla i min blogg vilka skal jag ska välja mellan :D

jättetacksam om du hjälper mig :D

Kram linda

Postat av: Eroooticaaa

Publicerad 2010-06-22 20:32:15

Hejhej:) Jag är ganska ny med bloggande och jag undrar vad du tycker jag kan göra för att föräbttra den. Om jag ska ha fler eller färre kategorier, eler något speciellt jag ska skriva om. Det är en SEXBLOGG, men den är inte som alla andras. Så hoppas du vill hjälpa mig:) tack på förhand!

Postat av: sanne-madeleine

Publicerad 2010-06-23 19:45:27

hejsan, allt bra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela