Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Finally , I found it!

Publicerad 2010-06-03 22:55:14 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Yes  äntligen ha jag hittat en balklänning till min vän Philomina...asså den tjejen ska alltid ta på sista sekonden MM den här tjejen ha INGEN SMAK!!!! :p som ni förstå så var jag med henne i stan när vi hade rast-timme som tur vi hade men men ingen av dem klänningarna som jag tyckte att de skulle vara fina för henne ni vet ... de tyckte hon inte om ...vi kom till och med försenat till Bild-lektionen bara för de och va tvungen att berätta THA TRUE  till KOSTATA han bara Philomina om du inte hitta en balklänning till balen så skänker jag din betyd till G jag bara OOO SNAP !!!
this is ani't good .... men vad ska jag göra med den här kvinnan hon bry sig inte ens lika mkt som jag :O Hmm... Anyway fick veta nyss på musiken att jag ha FÅTT MVG!!!! YES!!!! :D :D im sooo happy
Philomina var hemma hos mig så att kunde hitta en på nätet , och som tur så hitta jag de som hon och jag tyckte om FINALLY nu ha vi äntligen hittat en åt henne :D  Ni kommer att ser henne ha på sig de till balen ON NEXT WEEK !!! :D



PEACE ND OUT

Kommentarer

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-06-04 10:01:11

Gillar outfiten :)

Postat av: hermy

Publicerad 2010-06-04 14:30:12

SV; HAHAH DET E MÅNGA SOM GISSAR PÅ ATT JAG E 17 ÅR, HAHA MEN NEJ JAG E INTE ÄNS 15

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela