Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

First day at School

Publicerad 2010-01-11 23:34:42 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



Hey Everyone =D
Japp första dagen va det inte så lätt att vakna så tidigt , men med min nya outfit and my boots showa alla mina hater där asså i skolan hahah anyway jag och min kusin Chris vi bestämde idag vilka av oss som skulle blir Xclusive with the new outfit on it .... och jag bara såklart de jag som vinner vi ska ser du och jag vem som ser Fly ut hahah :P
iaf jag VANN IM your FACE Chris ! :P :D
Skolan BOOSHIT AND BORING , JOHAN FRÅN 9A KOMMER FÖRBI OCH HAN BARA ELIZABETH jag diggar din old school look .. tänkte bara där jag känner de 4 life livin the life här
NÄ men idag i skolan va det okej, inget speciellt eller ju att Jag kom in på Sydsvenskans tidning NOOO!!! så skämmigt tänkte jag, Alla kan ser mig :( :S , jag sak lägga upp den bilden för er senare när jag ha fått de aight ? Yess... lets skip dat jag ha en bild av min kompis Fiona!!! Thats my girl over here
Jag och mina vänner kollade på gymnasiet och så plötsligt hittar jag hennes bild på omslaget Rönnens gymnasium :D

Aight Im out

Sweet Dreams

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2010-01-12 07:49:27

sv: Tack, glad att du tycker det:D



Snygg outfit på bilden7bilderna!

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2010-01-12 13:53:16

allt bra idag?

ha en bra dag

kram

Postat av: Fiona

Publicerad 2010-01-12 16:27:39

omg omg omg, hahaha dom tog min bild av ALLA! neeeeej :( HAHAHAHA

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-01-12 18:11:43

Hehe japp me to.



I like your outfiiit !

Postat av: MONIQA

Publicerad 2010-01-12 20:03:00

var inte min första dag hehe, hur vare själv? :)

Postat av: Lakisha

Publicerad 2010-01-12 21:03:58

THANKS ELI!

Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Publicerad 2010-01-12 21:08:25

yesyes :D

Postat av: Emma

Publicerad 2010-01-12 21:16:16

tack så mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela