Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

I can make your bed rock girl I-I can make your bed rock ...

Publicerad 2010-01-10 15:13:48 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Hey Everyone
Yess tomorrow is school time :( .....
Idag hade jag varit i kyrkan med familjen , jag vet man måste  min mamma väcker mig över tidigt och jag liksom palla inte jag palla ingenting men nu när skolan börjar så måste jag vakna tidigt , igår var jag i stan med Berna och som ni vet Rea va inte över ... för mig när det rea asså jag kan köpa tills jag inte palla längre jag ha köpt allt jag behöver just nu REA asså de KASO MKT KASO kläderna ligger här och där ...

Jag köpte skor från Din sko , topp och kjol från Gina och den stora tröjan är från HM .



Nu måste jag skydda mig ska till träning så ... vi hörs sedan ( men jag tro inte att vi hörs sen eftersom jag ska njuta av på min sköna underbara SÄNG!!!! :D HAHAHAHA 
Electrik red Bed rest :


Peace

Kommentarer

Postat av: nicole

Publicerad 2010-01-10 15:17:04

sv: Igår va jag med min pojkvänn :) dudå?



/Nicole

Postat av: väääneessa

Publicerad 2010-01-10 16:27:18

diggaarr tröjaan !!

ja måste också köpa sån kjol fast i svart faktiskt..

hur mycke kosta den?

Postat av: MARILENA

Publicerad 2010-01-10 16:44:37

Haha aa de den, de shopping :D

Fina grejer..

DETAMMMA!

Postat av: MONIQA

Publicerad 2010-01-10 21:17:21

jaa verkligen! :D

Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Publicerad 2010-01-10 21:29:37

Tack så mkt=)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-01-11 10:16:25

Godmorron sötnos :*

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2010-01-11 14:01:47

tack så mycket :D

allt bra idag?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela