Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Best day ever

Publicerad 2010-01-12 23:40:50 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



Hey everyone
idag ha jag varit på Skola som vanligt, Hemspråk , och seda n öppet hus på Move it tog hundra år att hitta den ... :P det var jag, Philomina, Deqa,Dalia,Nalle och Sanna nä och Anisa hahha håller på att glömma bort dig också :D
Anyway vi alla tillsammans skulle dit men det tog hundra år jag svär vi kunde inte hitta den jag lovar det var Nalles fel hahahah Deqa bara jag svär om du ha fel du ska bjuda alla oss Bk hahhaa jag dog :;P
allvarligt jag visste inte att de skulle tar så här långt tid ...:o vi hade gått vilse nalle bara nä det här och där det ska står sån Medborgare skolan ??? WFT ligger det undra jag och det ska finnas en båt bakom de hahh hej lycka till hahha :D men till slut hittar jag och deqa bara ska aldrig välja denna skolan om det ska ta sån fuckin tid Dalia bara jag måste äta o Philo också men vi hittar de i sista minuten innan dom skulle stänga .
Move it gymnasiet är bra skola men det nya här i Malmö och... ja det finns inte mkt att säga förutom man få data APPLE data riktigt fett också , men det är inte säker säger dem . Kom hit 4 nothin vi fick tar dricka och alla bara kriga med varandra tro mig jag tog ALLT ALL of IT :P sedan stack vi till Mc och Dalia bjuds oss alla cheeseburger mums  när vi skulle hem KOAS ASSÅ INGET MER Vi flabbar som Fan !!! riktigt mycket och folk bara glor på oss som vi var apor hahah ni skulle sett mig GUD asså Sanna tog en bild på Nalle och jag hoppas att hon ligger in på hennes blogg så ball det skulle ha blivit då...
And Now Im home :D
det bästa var idag tyckte jag The BEST :D

Holla

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2010-01-13 06:39:18

sv: eller hur, visst är det!

Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Publicerad 2010-01-13 06:56:06

fin bild :D

Postat av: DNKW

Publicerad 2010-01-13 09:24:36

hehe har inte klipps mig men passa det :)

Postat av: DNKW

Publicerad 2010-01-13 09:41:00

jag hade lektion, vad annars gör ajg i skolan haha :)

Postat av: shams

Publicerad 2010-01-13 15:12:38

sv: huh? fatta nte =)

Postat av: LIENE

Publicerad 2010-01-13 16:54:15

Tack, så glad att du tycker det:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela