Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

There is nothin better than DAnce

Publicerad 2010-02-14 21:38:09 i ♥D@nce from the hood,

Fick lära mig en helt ny koreografi av Jessica låten som dans.grupp skA dansa till är SExy Bitch ! Jag och Nicole ska uppträda på avslutning dans , vi ska dansa till låten Crazy Night XD can't wait to perform is !!! XD

The good news is ...att tjejerna i gruppen ska uppträda på tjejmässan ,vi kommer också dansa till promies och return your favor skit fett kommer det att blir på tjejmässan  :D yeey

De dåliga är att killarna ska inte vara med :( för det bara tjejer som ska komma sucks i know :( Nut but vi tillsammans kommer att fortsätta dansa på efterfesten , och att gruppen ha fortfarande inte bestämt vad vi ska heta .

sexy bitch:

Crazy Night :

see u later :D

Peace

Kommentarer

Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Publicerad 2010-02-14 22:27:57

glad alla hjärtans dag :)

Postat av: Sara Solvik

Publicerad 2010-02-15 05:44:17

Sv, detsamma :)

Postat av: LIENE

Publicerad 2010-02-15 09:41:55

sv: Man kan ju inte annat:)

Tack, hoppas att du också fick en glad alla hjärtans dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela