Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Get it Gurrl ;)

Publicerad 2010-04-07 23:45:03 i ♥D@nce from the hood,


At Least  jag hann lära mig en helt nytt koreografi låten som vi gruppen dansa är
Trey Songz - Invented Sex (Remix) Feat. Usher & Keri Hilson och Beyonce - Fever . Den med Trey fick jag lära mig på en timme tro jag å jag klara de :D yeey :D Den andra jag inte kunde But but de räcker med den först så här långt . Efteråt  var jag med mina vänner svanken, Electra , Thelma , Rubina och Michelle , fick se Thelma dansa IM CHOCK!!! :P AS U Are :D anyways.. om två månader ska jag uppträda inför skolan jag och nicole We workin on that vi faktiskt kommit långt men vi behöver träna lite mer så vi blir extra dukiga :D Get it Gurrrls ;)

Peace out

Kommentarer

Postat av: V I O L E T EVELATOOOR

Publicerad 2010-04-08 12:22:11

fina outfits :)



Ahapp, då vet man att du inte läser/tittar på inläggen/filmerna... -.- hade du tittat så hade du fattat! :P

Postat av: LIENE

Publicerad 2010-04-08 18:07:20

Träning är bra=)

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-04-08 21:29:01

SV: hihi ja visst är den fiiin:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela