Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

You ?? Sick ???!!!

Publicerad 2010-04-06 15:52:30 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

You ?? Sick ???!!! När jag berättar att jag är sjuk my sista don't believe me , not my mom or my dad för om jag var det skulle jag var redan i sjukhuset . Min mamma hade dödat mig :S jag skoja inte skillnaden är att IM sick but i dont look sick det skillnaden .
När jag säger att jag är sjuk , så tro min syrra inte på mig bara för att jag vill inte gå i skolan men hålla vem vill inte de ?? :O allvar talat jag var sjuk hela påsken yes ye smitt på påsken sad:( plus dem läxor bombar förstör hela lovet :o anyway jag hann med läxorna på sista sekunden och jag hann hjälpa till min kompis berna som fyllde , denna lovet var det bara fest för mig liksom askul jag riktigt kul efter fest stack gänget till Köpenhamn och fortsatte där , första gången jag är på en klubbfest för mig kände som helt annorlunda jag ville gå den här gången för min kompis skull. Medan jag var hemma idag så stack jag till stan men innan de så sjukanmäla mig till skolan för att ett. jag skulle uppträda klockan 11 insane i know två. jag är sjuk palla inte tre. jag vill fuckin lov liksom fyra. ash what a heck och så blir de jag var i stan gick till Petri för att dans.gruppen som skulle uppträda idag Sodopecrew skit många folk kom shhit tänkte som tur hade jag inte min nervös längre but i was wrong on the stage de då jag är nervöst !!!!P :D  anyway jag kom hem igen softa lite sedan va inne på facebook Jag fick en goda nyheter från min vän Gulshan och hon sa till mig att jag ha inte IG eller G svenska i nationella prov muntlig och att jag skulle fortsätta Now dats is good news jag tack gud för de :P
Aight im Out
PEace

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-06 17:16:59

aw va söt du är ^^ god eftermiddag får jag väl säga till dig då ^^

Postat av: jenan

Publicerad 2010-04-06 18:37:05

sv: jo han var i skolan idag :P

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-04-06 20:03:10

fin blogg:)

Postat av: DNKW

Publicerad 2010-04-06 23:06:11

trevligt trevligt, roligt och chill ;)

Postat av: Liisa

Publicerad 2010-04-06 23:27:39

SVAR: Tackar :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela