Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

imma hustla

Publicerad 2010-04-18 15:56:28 i ♥D@nce from the hood,


Äntligen dans idag :D yeey
jag ha lärt mig en ny koreografi av Persa låten som vi dansa till heter , Usher - OMG
skit bra är den och enkelt också men de är inte inte mening utan svårare . Ha den låten on my brain !!!!!!

AAA Can't stop
Anyway de va förra veckan och de va inte så många som ju alla tjejer kom och bara en Kille aww....
han kände säkert special där  :P
Det är inte nu säkert enligt vad jag tro så ska Sodopecrew uppträda den 23 är inte nu 100% säker
men jag meddela er om de later  ;)
Skolavslutning is coming , jag och nicole är snart klara med våra dans :D
Can't wait to perform it :D
Ps. ska träna från klockan fem till åtta tuff huh but hey thatswhatsup ;)
Älskar den här låten också

Aight im out
Peace

Kommentarer

Postat av: Violet

Publicerad 2010-04-18 16:13:07

Tack såå mycket :D<333



Hur mår du? :)

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2010-04-18 18:15:50

jag jobbar på ett bemaningsföretag :D

Postat av: MONIQA

Publicerad 2010-04-18 20:40:28

tack det hade jag =)

Postat av: LIENE

Publicerad 2010-04-19 15:43:46

sv: Så bra att din fredag var bra:D

Postat av: SOFIA

Publicerad 2010-04-19 18:35:37

Kika gärna in på min blogg, det senaste inlägget och svara på vilka converse du tycker är snyggast ;)



http://sofiaaaaa.webblogg.se/2010/april/dagens-fraga-vilka-tycker-du-ar-snyggast.html

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-19 19:52:19

Hej sötnos!

först av allt vill jag be om ursäkt för att jag inte har svarat tidigare på din kommentar. Ber jätte mkt om ursäkt för det.

Det andra är att jag har skaffat en ny blogg, varför? jo för jag har hamnat i bråk med två personer som jag känner och dom snackar så mkt skit om mig, därför skapade jag en ny blogg med ett namn som kanske är olämpligt för en fotograf men den är bara tillfällig tills jag kommer på ett nytt namn till en blogg.



Jag kommer inte att skriva adressen här i själva kommentarfältet utan jag har ändrat adressen i URL från emmaeriicajwonderland.webblogg.se till den nya adressen. Mejlen är dock samma adress :)



Hoppas att du vill fortsätta ha kontakt med mig, skulle uppskattas väldigt mycket.



Tack för mig!



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela