Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Soo Wrong !

Publicerad 2010-04-13 22:03:09 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

hellu bloggen
i better run ... iz will be a short one
i skolan så hände de detta VI HADE frågesport och de kom en fråga om daco hahah så rolig han e dog av flabb
att han hade stor kön ???? em I don't think soo WRONG!!!SO WRONG tänkte jag men samtidigt så lät han läraren läsa det också de va det som va roliga .På no fick jag sån damp på min no.lärare bara för att han tyckte att va inte rätt av mig att skriva va jag tyckte om de arbetet jag hade gjort och bara för det fick jag göra om frågan jag råkade ha med psykad människa vilket de va inte mening liksom,dude are u serious?? :O
Efter skolan stack jag och Philomina till Kunskapsgymnasiet jättekul var det jag tyckte om den skolan  faktiskt..... I have some good news 4 y'all :D
Jag kom preliminärt in på Kunskapsgymnasiet yeeey och nalleballe kom in på Media !!!! yeey Finally somethin so celebrate but before that
jag ha fortfarande en chans till att tar till mina betyd och att ändra mina val inför gymnasiet jag berätta sedan vad jag ha valt later... ;)
Ha ni sett att sommaren börja komma ?? att vi äntligen kan använda våra brillor :D jag ha börjat använda min tsm med nalle .
bara längtar till sommar!!!!

Aight im out
Peace




Kommentarer

Postat av: jenan

Publicerad 2010-04-13 23:30:03

sv: tack :D

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-04-13 23:31:26

sv: hahaha jag vet, hade faan inte fått mat på ett år hahaha:P

Postat av: Stephanie Maria Ampel

Publicerad 2010-04-14 00:47:32

haha great :D:D

Postat av: DNKW

Publicerad 2010-04-14 07:56:52

tackar tackar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela