Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Luv Everybody hates Chris

Publicerad 2010-04-20 18:50:53 i ♥Like this moment,



älskar denna programmen skit balla är den
aaa jag vet den är gamla men ändå känns de bra att kolla på gamla serie eller hur ?
när jag ha så himla tråkigt liksom palla ingenting brukar jag alltid sista vid datan och kolla på denna serie
den få mig att skratta speciell Chris, han som är huvudrollen han få alltid skulden från alla d han gör blir alltid fel ... mamman är skit rolig som hon snacka asså nej kunde inte hålla mig och pappan , mmm vad är med honom just de ! :p han bry sig alltid om pengarna saker som mamma köper tex. mat,kläder, fixa hennes hår. Drew är alla tjejernas dröm , alla tjejer gillar Drew och inte Chris han är liksom tvärtom av Chris han är jättebra på allt förutom att sjunga porr baby . lilla syster kommer jag inte så mycket ihåg men hon är ganska irriterad ,ibland kan hon göra dumma saker och sedan skylla på chris eller Drew hahhahha skit rolig

ha ni sett EVerybody hates Chris ?

Kommentarer

Postat av: vanessa

Publicerad 2010-04-20 22:39:51

näääääääääjj, var kan man se den då? =)

Postat av: Two olsson sisters

Publicerad 2010-04-20 23:06:41

nej, var kan man se den då?:D Vilken fin blogg du har, verkligen^^ Gillar verkligen headern:D//Emma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela