Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Wednesday

Publicerad 2009-09-23 21:16:14 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


HEllu
shit asså vliken dag , efter att Jävla massa plugg!! I skolan var i skolan hela dan tills dem slutade eller som man kan säga jag var på läx.hjälp och ville bara blir klart med mina läxor . Men det blev  jag inte så jag ska fortsätta hemma . Innan jag skulle hem ringde min syrra och sa att jag hade fått en beställning  blev helt förvånad men jag hade inte beställt ngt men iaf jag cyklade till Ica ,skulle hämta  beställning . Fick den öppna den så fick jag en bok . Boken handla om Ungdomar som är typ sexton är uppåt blir mobbad, det krig i länder , fattiga barn som dö varje dag , PEace och sånt vidare speciellt för hon tjejen tessan som blev mördad . Och liksom dem skickar inte bara till mig just mig utan dem skickar till alla sextonåring  både tjejer/killar att läsa boken och förstår hur världen är o liksom stoppa mobbning hur boken inspirera . Jag tycker att boken låter intressant så jag ska fortsätta läsa boken =) jätte bra är den .  Gå in på deras hemsida så du veta mer om de www.peacepower.se 
Peace

Kommentarer

Postat av: rafia

Publicerad 2009-09-23 21:19:46

jag fick också hem den boken! intressant var den verkligen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela