Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

A true friend, never fall apart

Publicerad 2009-09-22 17:56:06 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



hey everyone
Igår va jag med Bea i Lund där hon bor och hon va nära på att knocka 3 av hennes brors kompisar Över ballt haaha . Eftersom det var länge sedan vill träffades eller vi chatta och sånt men liksom vi ha aldrig tid att träffa varandra och så tur var jag ledig igår hade studiedag (yeye) idag kändes som helt kkonstigt ville vara ledig också idag . =( men det gick inte ju eftersom det var skola idag ( BOOORing) . Vi hade jättekul speciellt JAG hennes syskon är sååååå störiga hennes lillebror är rikigt tTRÖG ! Jag hade bara lust att banka till hans hår ...
Innan jag skulle till lund, jag så klumpig för det första jag hittat inte min topp och det andra var att jag hade så bråttom till bussen så att jag tappade bort min hundra lapp ( HElt insane !! I know ) presic sista minuten så hittar jag inte dem. Men som tur bodde faster nära vid busstation så jag kunde få pengar från henne , men ändå liksom jag leta o leta. Ässhh Vi spelade Will tillsammans ha det var faktiskt första gången jag prova och jag var skit dåligt nni förstår vi spela bowling skit  och efteråt skulle vi ut lite till ica då . Så plöstligt så var dem efter oss bara för att dem ville också ha en chocklad överjobbiga är dem . Tiden går bort när man ha så roligt som jag hade , det var dags för mig att säga hejdå till min bästis Bea och jag lovade henne att jag skulle komma tillbaka fast andra gången skulle ta med mig dem andra också =)  Vi fotoade jättemånga bilder, men dem ladda jag upp sen .

Peace

.

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2009-09-22 18:05:18

Över ballt va det



Vi måste göra det igen snart :D <3

Postat av: emmy.

Publicerad 2009-09-22 18:55:05

vilken härlig blogg du har! :) jättefin är den.

KRAM PÅ DIG.

Postat av: MARIA

Publicerad 2009-09-22 20:41:11

söt blogg :D!

Postat av: romeo ☆

Publicerad 2009-09-22 20:42:59

ya'll be lukin freshh word up



re: thnx & jupp :D

Postat av: lina

Publicerad 2009-09-22 23:02:43

sv: okej :) det är skönt att få vara ledig ibland <3

Postat av: E

Publicerad 2009-09-23 15:23:35

tack så mycket :)

ha en bra dag

kram

Postat av: myrins ~

Publicerad 2009-09-23 17:50:56

sv: tack! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela