Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

RAPPER T-PAIN WEARS A VERY DISRESPECTFUL T-SHIRT

Publicerad 2009-11-01 12:33:05 i ♥Celebrities,



LMAO LMAO LMAO!!! hahahah

Ha ni inte sett den här t-shirt han ha på sig förr??? bilden liknar någon som( Cassie!!! )
O No det här är ser inte bra för Diddy ,  T-Pain has NO RESPECT .
Jag dog av flipp när jag såg den bilder av T-pain riktigt rolig , jag menar ABOWW!!! Vem skulle kunna göra sånt ?
Riktigt Ball är du T-pain men ser på för Diddy, för han blev speciellt inte glad när han fick ser de här på Michael Jackson Premiär !!!

Kommentarer

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2009-11-01 13:08:29

tack desamma :)

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-11-01 16:00:23

ommmmmmmmmmg skiiit! Han är verkligen dum

Postat av: MARILENA

Publicerad 2009-11-01 22:08:47

Hehe :)

Men vad taskigt av honom att ha på sig den !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela