Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Yes I made it D:D

Publicerad 2009-11-02 21:43:48 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hey Everyone =)
Shiit asså vilken dag speciellt på idrott tog all energi och just nu känner jag helt slut .
Men samtidigt känner jag mig faktiskt nöjd eftersom jag klarade tjejernas rekord på idrotten ,tjejernas rekord var 36s och jag 33s :D känner mig stolt yeey . första lektion var det E-plan och jag hatar alltid när läraren ska säga tex. vad ha ni gjort på lovet eller någonting annat för tänkt så var det inte så bra hellre , vilket det var sådär för mig men ibland så känner man sig men aaa måste man berätta också ...eller hur ? Har jag inte rätt eller ?? efter det så var det Musik shiit tänkte jag, jag ha inte ens gjort läxan :S eller ju det ha jag fast förra veckan då innan lovet skulle komma och musikläraren sa att jag Fuskade på läxhör verket de gjorde jag inte ALLS!!! (Alla elever pointing on me =( ) och såklart var jag inte den enda som men ingen vågar säga något . Men iaf som tur så fick jag göra om de men hon var inte där på lektionen idag utan vi hade en annan lärare sån lyx jag hade där , denna veckan är de mycket läxor och prov shhit också jag ha No.prov,So.prov och redovisning på textil men som sagt jag kommer inte blogga alls tro jag eller kanske då och då men jag tro inte de =( två eller tre veckor kvar så ha jag prao YES då ha jag äntligen lovVVVV typiskt att de bara en veckas PRAO SÅÅÅ Fttigt !!!
Ska också vaccinera mig på fredag yupp u heard me ska ta influensan-spruta.

Vad ska ni göra denna veckan ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela