Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Friidrott 19/5-09

Publicerad 2009-05-22 12:07:52 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hey Everybody =P

Som ni ser är jag lite s

en med min senaste inlägg  =/ . Och det för att min data hackar fått virus och kommer snart inte kunnat bloggar mer ... :(  ( tråkigt huh ) Men iaf den dagen på Tisdag då förre min prao dagen efter så hade min klass eller man kan säga hela grundskolan skulle ha Friidrott och det gå in på den jävla betyd  vissa va tuvngen fast dem inte ville . Och en viss del tänker på sina betyd som (tex. JAG ) . Jag älskar idrott och för det så ha jag betyd VG (hihihi =P , känner mig stolt )  Anyway  på fridrotten fick vi göra höjdhopp, Kula, stafett ,springa 60 m och springa 2,5 km . Min klass speciellt tjejerna som jag tycker vi kämpat riktigt bra , men det jag tyckte att det va synd om 8c2 för dem bara tre tjejer (bara tre) kan ni tänka er...dem andra tjejer i deras klass skolka . På den sista friidrotten va det att springa 2,5 km bara tjejer .

och så blir de , alla sprang medan jag va sist men efter åt kom jag på femte plats av alla tjejer i årkurs 8 .

1. Bild : Toppen Natti, Andra Nicole och Micelle , tredje : Mimmi , Gago , och jag =P 

2.Bild: Nicole , Jenni och Gago ( Have no ideal what they doing =P )

3. Bild: Emma & Sandra

Så mycket att planera på sommaren , jag berätta de

sen till er =D .

Jo förresten

nästa veckan ska min dans grupp uppträda

på skol-dagen och det betyder att jag slipper skolan den

dagen =P .

Peace

Kommentarer

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-05-22 18:14:58

har varit med en kompis o sen bara tagit de lugnt, själv? :9

Postat av: Elin

Publicerad 2009-05-22 18:56:21

härliga bilder :D

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-23 17:27:10

finns iget att äta, jag blir alltid grinigdå. Men jag hitta lite sallad så nu är jag lite gladare=) hur är det med dig då?

Postat av: emmas garderober ♡

Publicerad 2009-05-23 18:40:17

Hehe ja, visst är de söta? :)

Vad händer hos dig ikväll då?

Postat av: Rafia

Publicerad 2009-05-24 14:02:32

haha elli, you know what it is!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela