Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Its goes around

Publicerad 2009-07-09 19:59:03 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hey Everyone
Denna dagen ha blivit stress och jobbit liksom fram o tillbaka hela tiden .
Just nu orkar jag inte mer längre är heöt slut behöver vila i lugn och ro och kanske läsa en bok som jag ha alltid gjort . But I can't :/ eftersom två irriterande syskon stökar i huset måste städa , och liksom en gårter och den andra gråter ( så jävla jobbigt ha jag) det alltid varit så men inte idag , idag är dem lugna och kolla på tv så här lugn ha det aldrig varit va konstigt tycker jag =O . Anyway om fyra dagar ska jag börjar jobba ( YEs really i can make my own MONEY $$$$) .
jag ha varit i stan  i Gustav med Jennifer , vi cyklade dit em... vi kollade lite runt vad va nya och vilken som va rea men orolig lite People REA kommer mer på Aug. Innan vi skulle till affären gick in till hennes pappas resturang och fick mat såklart . Jag åt pizza med annans och glass som efteråt skit gott va det , jag njuter av det speciellt när jag var så hungrig =P
Sedan va på affären kollade runt va inne på HM , Jennifer köpte en topp som va på Rea och jag köpte en annan .
Sen cyklade vi hem, jag hade lite bråttom eftersom jag skulle hämta mina syskon från dagis. Kom hem och pappa va hemma, han skulle jobba så jag ha tuvngen att lämna en sak hos hans kompis i HD sedan skulle jag vidare till stan eftersom jag skulle få tillbaka min 50lapp från en annan kompis som hette också Jennifer. ( Hänger ni med nu?? )
Fick pengarna sedan tillbaka till Hm skulle köpa en topp där , som jag tyckte om . fortsätta tillbaka till HD glömde att lämna saken , så jag cyklade dit så fort jag kunde. Plötsligt ringde min mob. gissa vem det var .... min mamma och hon bara ja ha du lämnat saken ... och då va jag upp väg så jag sa att jag ljug lite där att jag ha redan lämnat den fast det ha jag inte gjort =p då va jag på Nydala och skulle till HD . Nu va jag framme i HD lämnade saken hos mina pappas vän .
Nu och äntligen tillbaka hem , jag hoppades inte att min mamma hade kommit hem förre mig för då hade jag trouble men som tur va hon inte det. Och nu sitter jag framför datan och bloggar allt som jag ha gjort idag, va mycket huh =P .
Tro säkert att nu att ni inte orkar att läsa hela =P 
 
Foto time :D :

Mums Pizza :D

 SÅ gott den ser ut =P


Skor från : Cheap Moday
Toppen från : HM
Tidning från : HM

Well that's it for today ...jag bjuder er en ny musik som Beyonce ha gjort .

Beyonce - Sweet dreams
Enjoy n have a nice day
HAlla

Kommentarer

Postat av: FINA

Publicerad 2009-07-09 20:57:25

det där såg gott ut :) och hoppas du tjänar mycket pengar på jobbet :)



Min mamma är med i en tävling med en bild som jag har fotat. Priset är en Nikon D90 och nu frågar jag snällt om du skulle vilja ta fem sekunder av ditt liv och klicka på länken här nedan och sen på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand!

Postat av: josefine

Publicerad 2009-07-10 00:02:48

hehe okej. desamma ;D

Postat av: A

Publicerad 2009-07-10 11:07:21

den tidningen har så fina bilder!

Postat av: matilda

Publicerad 2009-07-10 11:46:56

Jag har lagt upp lite saker i bloggshoppen så kolla in i min blogg så hittar du kanske något fynd!

Postat av: sannazhang

Publicerad 2009-07-10 18:49:46

50%rea

så det blir 175:-

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-07-10 19:50:31

tack! :D

you too, huug

Postat av: sannazhang

Publicerad 2009-07-10 20:15:04

ja inte ofta sånt händer mig men när det väl händer ouuuf , dom får skylla sig själva !

Postat av: JOHANNA

Publicerad 2009-07-10 22:29:08

sv: okej, tack detsamma :)

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-07-10 23:48:39

visst va d :D

Postat av: tia

Publicerad 2009-07-11 20:24:21

heej. hur gjorde du den länken till din facebook du har där på sidan?? :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-07-13 17:06:15

Mumsigt med pizza! Såg riktigt god ut :D

Och BRA låt :D

Postat av: LIENE

Publicerad 2009-07-16 23:10:06

vill ha dina skor:P

och gud så du suktas med pizza och sånt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela