Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Onsdag: Plugga,plugga....

Publicerad 2009-01-21 18:42:19 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Hejsan allihop!
Allt väl ??
Idag var jag i skolan som vanligt , och jag hade idrott min klass hade bli-test ..(hm.. tycker ni??)
Vad är bil-test ?? -Jo,det är så att om man hör sån ljud ska man springa och den har olika sorts nivåer och för att få godkänd av min idrottslärare är nivå 4 och jag klarade de =) som tur jag klarade till nivå 6 sedan pallade jag inte mer...liksom jag kom på tredje plats men dem som inte klarade mer än fyra var det inte bra ...och va vissa som fick de .
Japp,nu vet ni vad bil-test :) eller hur .... :P det va två tjejer som kom till andra och etta och det var Sandra som kom på andra och jennifer som etta då . Jag tyckte ändå att tredje va inte så bra ändå ...ville komma på tvåa inte som trea men ändå .Nu är jag ska börja på basket kommer jag att få mer än 6 nivå . Och biltestet är inte förrän två mån. :O Efter idrott hade min klass skolan-val. Och vi fick göra teater som var att nån gjorde dumma saker och den andra skulle lösa det .Jag var med Philomina och Abbe .Abbe var rektor ,Philomina var läraren och jag var barnen som skulle gråta . Jag grät inte...men klasen trodde det så var ändå okej liksom det var mening . Klassen skulle rösta vilken som var enklast 9st röstade på min och resten 3, 2 ....osv. men min grupp vann :D yeyey Vet ni vad mina läraren hade tänkt att GÖRA!! Hon hade tänkt sig att filma in de och alla bara där ''Nä!!!! så pinsamt '' Sedan hade vi lunch och sen So och sedan Elevens-val . Jag hade som etta lek med ord och som andra läxhjälp och det tredje var slöjd .
På elvens-val var jag med Tanja,Philo,och Nina . Efter det så var skolan slut .

Nu måste jag gå och plugga,plugga,plugga .... :P

Puss o kram

Kommentarer

Postat av: MizthaNguyen (v.

Publicerad 2009-01-21 22:19:41

svar: okeej (A) jag kommerifr¨n vietnam :D

Postat av: Carita

Publicerad 2009-01-21 23:43:24

ihh, jag har också pluggat ihjäl mig idag! sjukt jobbigt.

Postat av: natta

Publicerad 2009-01-22 00:52:04

sv: det var heeeeelt underbart! vill tillbax.. läs bloggen om du vill veta mer ;)

Postat av: Nina

Publicerad 2009-01-22 08:01:15

godmorgon! :)

Postat av: Mindy

Publicerad 2009-01-22 08:53:43

Godmorgon.,Man tackar.Hoppas att du får en skön & fin dag..

Postat av: Beatrice

Publicerad 2009-01-22 16:51:23

Jag kom till Nivå 8

Postat av: Rafia

Publicerad 2009-01-22 18:24:41

Ja! ha det bra elli

Postat av: anneli

Publicerad 2009-01-22 18:25:01

lycka till då gumman :)

Postat av: Micka

Publicerad 2009-01-22 21:56:45

snyggis header :D

Postat av: Liene

Publicerad 2009-01-22 22:24:53

sv: har inte sett filmen än:) idag i skolan har jag haft det rätt slappt, tråkiga lektioner dock. Sist hade vi dans som fick mig att piggna till. Vad har du gjort i skolan idag då?

Postat av: Lexie

Publicerad 2009-01-22 22:26:23

du menar beeptest? :) det är kul det :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela