Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

School , school

Publicerad 2009-12-08 20:13:13 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Hey everyone
Skola, plugga , varit öppet hus  på Cybergymnasite med min komppis Nicole .
Skolan No över balla Heimo börjar snacka om hans privata liv att han ha en Tjej o alla bara AAA Heimo Tell US hahah jag dog av flipp O Heimo bara jag ha snacka för mycket hahah Emil bara  jag skickar iväg molekyler.  AH No läxförhör eller prov imorr ( måste sätta igång o plugga igen :S) Efter de stack jag till laxhjälpen o där var kom de Sydsvenskan dit O ja.. typ dem FOTA OSS ELever  Skit pinsamt asså jag kunde inte sluta skratta medan jag plugga där för dem fotade mig flera gånger ååå jag hoppas inte att kommer på tidning för då är det KÖRT!!!! Alla andra elever flyttar det sida till sida bara för att FOTAT men liksom HELLU !!!!?? IDI Idag på öppet hus i Cybergymnasite va bra helt enkelt , o såklart skolan passa mig precis jag efter söker , men det är inte säkert för det jätte många olika skolor man gå på eller hur ? Men vi hörs sen ska kolla på Ugly Betty och DH !!! XDDD

HOLLA

Kommentarer

Postat av: Norea

Publicerad 2009-12-08 21:07:05

Thank u XD

Vad händer i morgon då?

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-12-08 23:18:32

Jag vet, right!

Postat av: MARILENA

Publicerad 2009-12-08 23:51:46

Tack ska du ha :D

Postat av: LIENE

Publicerad 2009-12-09 06:20:44

godmorgon!

hoppas du får en bra dag.

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2009-12-09 10:42:42

gick aldrig!



allt bra idag?

kram<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela