Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Only one week left , then it X-MAS !!!

Publicerad 2009-12-15 23:04:24 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Hey everyone
HA de ni varit ute idag ; de snöar finally snö men det va inte så mycket .
ME LUV SNOW CUZ WITHOUT IT ITS NOT X-MAS .
2day School , efter skolan hade mina lärare  Johanna och Kerstin en överraskning för oss en fixa . Plötsligt så såg vi eleverna att det snöar ute , men så blev de bara vatten sen typsikt tänkte jag som ville att det ska snöar . THIS IS IT  om tre dagar är de avslutning YEEY NO HOMEWORK , AND NO MOTHERF**KER SCHOOL XDDD CANT WAIT XDD
som ni ser på bilden så ha min pappa äntligen fixat granen , de tog hundra år ,men ni vi fixat det :) ha också fått presenter för tidiga  mina kusiner eller min faster gav oss så tidigt för att dem ska inte vara här i julen . Dem ska resa till Tyskland , o jag är hemma kanske är med mina vänner festar eller nått .

Vad ska ni göra på jul-lovet ?

Peace
Elli

Kommentarer

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2009-12-16 12:05:01

mysigt :D



allt bra idag?

sv.

visst är det :P

kram<3

Postat av: Catherine

Publicerad 2009-12-16 14:45:41

Jag fyllde 16 i november =D next year im 17 baby..

hur gammal e du ??



love

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

Publicerad 2009-12-16 16:04:41

ska bli så jävla skönt med jullov! : )

Postat av: V I O L E T

Publicerad 2009-12-16 16:56:45

Idag har jag vart i skolan, började 11:50, sååå chill :) sj då?



*Visst är det sååå sköööönt med julen!!! :D*

Postat av: <3nisan

Publicerad 2009-12-16 18:05:09

kikar in!:) allt bra med dig?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela