Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

My day

Publicerad 2009-12-01 23:18:03 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


hey everyone
Yes 2day still sick förlåt att jag skriver så här sent  :/ hade mycket annat saker att göra ...
om jag inte var i skolan , och va hemma istället o låtsas att jag är sjuk vilket jag är de men inte så mycket bara att jag hosta , ha slem i näsan kunde inte sova för de utan måste andas från munnen istället väldigt synd om mig är de :( ...  Hade teknik.prov idag ballaste av allt antal jag mitt i prov fick jag sms från Deqa där det står Fota fota fota och Nalle balle bara Ja fota provet hahhahh är dem sick or what va tro dem tänkte jag .. ?? hahhaha jag dog . Deqa störig mitt i prov och läraren bara Deqa ska jag sätta din betyd nu och hon bara "hejdå " hahahah såklart alla fuskade på nått o sätt viss men läraren märket aldrig oss eller mig antal jag hihihi . Japp efter teknik lunch va sist va alla elever de va bara jag o Philo kvar , hann inte ens äta tillsammans med dem andra men maten va kräk som vanligt o kall men vad ska man göra när man är så hungrig som jag o samtidigt piss , ha hållit mig rkt länge palla inte tänkt snabbt va tvungen att gå till de äckliga toa BLÄÄÄÄÄ vill inte ens tänka på de BLÄÄä efter lunch NO (BORINGGGG ) efter NO Skolans-val , klassen kollade på Andra världs krig över solig är de ... :/ vet inte ens hur jag sak förklara till er hemskt ... After that var de bara gå hem sedan tbk skolan igen för jag ha hemspråk . Och nu är jag hemma de betyder att min dag är slut helt slut.

Life haven't been easy if u weren't there....

Have a nice day Good Night
Hug :)

Kommentarer

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-12-02 00:09:30

Taaackar!

Postat av: Violet

Publicerad 2009-12-02 09:07:39

åhh.. krya på dig,



Haha, hur kan ni fuska, våra lärare sitter och kollar på oss hela tiden...

Postat av: Norea

Publicerad 2009-12-02 09:37:56

tack :) Krya på dig du med xd

Vad gjorde du i helgen då? :P

Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

Publicerad 2009-12-02 12:22:39

haha yes, mkt skönt och vara klar :)

allt bra idag?

kram<3

Postat av: nicole

Publicerad 2009-12-02 15:28:17

sv: vart i skolan och ska iväg och bada nu :)

dudå?



love

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Publicerad 2009-12-02 17:23:14

sv, Tack så mycket!:D

Din är också fin! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-12-03 16:53:51

Hej vännen!

Jag ville bara meddela att jag har startat en ny blogg; http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/ för jag tröttnade på min gamla (även om den gick så bra) och jag beslöt mig för att starta en ny efter allt dåligt som hänt i bloggen (emmaeriica.blogg.se). Hoppas att du fortfarande vill hålla kontakten med mig och läsa min nya blogg!



Tack!



EmmaE.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela