Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Lucia

Publicerad 2009-12-11 16:06:36 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,




Shhit trodde jag aldrig att jag skulle vakna så här tidigt förut bara för att se min lillebrors Lucia idag plus nian också. idag vaknade jag typ klockan sex tiden för att hinna med allting speciellt min lillebror det tar hundra år att väcka honom ! :p efter lucian fick jag, Stephanie , Hannah och Philomina kaka och pappakaka mums som tur jag hade där hahha hade inte en hunnit ätit klart frukost där hemma så jag åt där i Dagiset istället. Dem stora Lucia va bra men jag önskade att de fler som kunde vara med som förra året . De balla va att min lärare Kerstin fick sån damp över elever hahhhahha jag kunde inte sluta skratta åt dem , Kerstin bara ni få hålla er mun . hahah så ball mitt i Lucia också . Idag hade jag Matte omprov , och Svenska .
FINALLY INGA FLER PROV DET BARA EN VECKA TILL SEDAN LOV !!!!!! xDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela