Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

ITS TIME TO CELEBRATE !!!! xDDD

Publicerad 2009-12-18 20:50:03 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Bild :Mig , Deqa fotade mig på vägen hem , hahaha LMAO ( iskallt ute )kolla på mitt hår helt vit av snö visst :P


YEs FINALLY !!! NO MORE SCHOOL , NO  MORE HOMEWORK!!!!  nästa år måste kämpa mycket för att komma in till gymnasiet AAAAAA !! Cant wait 2 get out of that stupid school !!! Asså ni anar inte mycket jag längtar  till gymnasiet sååå jävla mycket . Kan inte hellre tro på mig själv att jag sjöng inför hela skolan från 6an till 9an de va skit pinsamt men efteråt kändes de bättre , alla lärare tyckte att jag va modig som kunde uppträda , sjunga och spela piano samtidigt helt sjuk (eller hur :P) . En lärare som jag känner Maria hon sa till att du grät när jag sjöng låten No one - Alicia Keys liksom keej ... hur kan man bara få tårar av de tänkte jag o sa hon att jag va jättebra. Som vanligt på avslutning sjöng Iman ,Nor och Michelle . Det ballaste på avslutning var att lärare skulle sjunga en jul-sång jag dog av flabb när Heimo börjar sjunga asså hur kan han liksom skit roligt va det o alla Skrek hans namn . Skit ballt idag , Efter de fick vi elever våra betyd o sedan gick man hem . Jag , Deqa, Sanna, Nalle , Alexandra och Dalia vi alla tsm stack till Tai food och åt China food skit gott sedan börjar vi snacka some stuff , jag iaf åt China box  mmm me love it .
Nästa år ska jag kämpa ALL min kraft whatever it takes ...  :) 

HAPPY HOLIDAY EVERYONE !!!

Kommentarer

Postat av: Norea

Publicerad 2009-12-18 21:03:47

Aaa, jag är helt kääär i den, ska köpa den så fort jag får pengar :)

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-12-18 21:12:36

Thank uuu!

Det gick super! Allting gick bra, alla sjöng SUPER!Fast vi hade lita problem med mikarna bara... ha!

Hur gick det i sin skola då?=)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-12-18 21:30:54

Hej vännen!

jag ber så mycket om ursäkt att jag inte har svarat på länge. Jag har åkt med ambulans till akuten osv. Jag har haft det jobbigt! Så jag ber väldigt mycket om ursäkt att jag inte har bloggat eller svarat på kommentaren din.



Hur är det med dig? Allt bra?



Puss

Postat av: Linn

Publicerad 2009-12-18 21:41:33

fin blogg ! allt bra ?:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-18 23:19:41

sv: ja det är underbart!!!!:D

har du haft en bra dag?:)

Postat av: O L I V I A

Publicerad 2009-12-19 01:37:44

Härligt det ser ut på snöbilden :D

Postat av: LIENE

Publicerad 2009-12-19 10:44:36

Jag längtar också till gymnasiet:O har längtat sedan 4:an eller nåt, haha. Ska bli så skönt att satsa och göra det man vill:D iaf en hel del.

och kul att du sjöng för skolan!

Postat av: Catherine

Publicerad 2009-12-19 14:09:24

Jaa vist skönt med lov ! jag är just nu i Eskilstuna o har det nice med min mama :) vad ska du hitta på för kul under lovet ?



btw hur gammal är du?

ha dte nice

Postat av: Amanda Matanovic

Publicerad 2009-12-19 14:32:00

Hej, vad fin blogg du har :)

Vad har du gjort idag?

-------------------------------------

GÖR GRATIS PERSONLIGA DESIGN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela