Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Boring!!

Publicerad 2009-12-22 17:15:16 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

ha såå jälva tråkigt!!! hemma ha inte planerat något bara att vara hemma , som tur ska hela dansgruppen åka pulka ute i mörkret ikväll , jag bara YEs!!! äntligen något att göra idag iaf hahahha . short update vad mer ska jag ju att min glassögon gick sönder idag :( ... jag blev helt ledsen att jag kunde inte hitta kvitto så att företaget kunde fixa de till mig , jag fick PANIK!!!! som FAN! och till slut hitta jag den på min plånbok , ska lämna den imorr så kan dem fixa de till mig . Just nu känner jag mig helt konstigt utan glassögon :( .... måste snart dra ....
Vad ha ni gjort idag?

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela