Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

MF igår

Publicerad 2009-08-15 17:42:22 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



Hey Everyone
Igår hade jag varit i Mf , kom lite försent . Egenlitgen skulle jag komma dit med Nalle,Sanna och Deqa men dem stack utan mig  men som tur hittade yeyeye... Innan de träffade jag Natalie och Vicky från Dans gruppen va med dem lite sedan va jag med Nalle och dem andra. Det va jättekul att med mina vänner , roligaste va att din gata kom dit Dj spela samma coola låtar och sedan hade lite tävlingar som man kunde få chansen att vinna deras tröja . Och min vän Fiona va med fast hon inte ville  . Iaf hon vann hejade henne också efteråt . Plus jag träffas ALLA mina vänner , men annars va det jättekul .
Imorr ska jag dit igen med Jennifer  

Peace out //

Kommentarer

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-08-15 20:08:01

taack ! :D nice bilder =) huugs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela