Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

2diffrents

Publicerad 2009-08-06 17:38:06 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,




Hey Everyone =P
HOW u doin ?
Va fint vädret ser ut idag , visst ?
hm.. jag ha slutat från jobbet typ för tre timmar sedan och imorr är det sista
dagen  (can't wait ) .
Ha sett min bild jag ha ändrat mitt hår , Yes new style New look n 2diffrents  Not bad huh =P
idag det inget  speciellt bara liksom ÄR hemma städa mitt rum typ , laga mat till min syskon.
Hm...igår var jag ute med några killkompisar ,hade skit kul men när kom hem va min
mamma LIKE PEST OFF .
WELL U KNOW WHAT THEY SAY =p SORRY I'M LATE

HIHIHI
WELL THAT'S IT
HAVE A NICE DAY
PEACE OUT


Kommentarer

Postat av: norea

Publicerad 2009-08-06 18:06:32

jaadå :) det ska jag göra :) men jag kmr skriva lite korta inlägg då och då, men jag säger till när jag blir aktiv igen ^^ <3

Postat av: Mayra

Publicerad 2009-08-06 19:22:20

tack så mycket hur är det med dig då? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela