Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Igår i Entré

Publicerad 2009-04-07 15:20:11 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,



Body- Gina Tricor
Öronhänge - HM
Klocka - Vet ej
Byxa- Gina Tricor
Tidning - DNA

Igår var jag i Entré med Lakisha . Entré var det inte så mycket folk där :o det var helt tyst och mysigt .. men ändå kändes inte rätt . För i stan ska det vara mycket folk där, specillet när det är lov . Men jag tro nog att folk pallar inte ta buss från där dom bor till Entré, för det tar en halv timme dit så det väl inte så konstigt att folk inte orkar längre ... Men det rätt många som var där i Gina Tricor .
Jag och Lakisha var  Entré typ fyra timmar ... först gick vi in i Gina sedan var vi där en timme ... haha dem har jättefina kläder och typ varje vecka har dem nya kläder . Jag önskar att jag hade alla deras kläder på min garderob (coolt huh =P )
Efter det stack vi till NewYorker, deras kläder är inte lika fina som killanrnas . Speciellt deras koftor , oh jaa dem är jättefina . Dem skulle jag ha köpt men det får nog blir en annan gång , jag byr mig inte om det för killar :o dem passar mest för tjejer så därför borde dem har också har dem snygga koftarna . Sedan så åt vi i Bk ( Buger king ) egentligen ville jag äta china box men eftersom jag hade redan ätit de förra veckan så pallade jag inte ... så vi åt i BK . Cubus har jättefina kläder , men när jag var där så var inte min dag ...:( Men annans var skönt att lov inga läxor , var med kompisar och sånt vidare förresten jag hörde att det skulle regna denna veckan :O :( Jag hoppas att det händer inte imorgon :S för jag ska flärta mitt hår och plus att jag och Lakisha ska till Arena 305 .  Ni som inte vet om de dära jag skriver om det igen och skicka vidare till ALLA som ni känner. Hm... nu ska jag lägga in flipp-bild som jag och Lakisha fotade igår :D Glöm inte att cheka in hennes blogg : www.daynnight.blogg.se



"Easterbreak-hiphop den 8:e (imorr ) April klockan 19 på Arena 305 !!! Hiphop & rap mitt under påsklovet och du får inte missa det !! Och det är gratis (luv free stuff =P ) inträde !
Artister som Americol, Eb & Noodle break , Big Sir , PJ , Ackl & några till kommer att sätta fötterna på scenen . Kom och sprid kärlek och umgås genom Musiken Peace =P "


Glöm att det är DH idag kl. 21 kanal5
Glöm inte att komma till Arena imorr
och ha en skön Påsklov =P

Love you

Kommentarer

Postat av: sannazhang (v.

Publicerad 2009-04-07 15:37:22

svar: i friskis och svettis :)

Postat av: Sara Solvik

Publicerad 2009-04-07 16:48:34

SV, (det var ett tag sen), Bussen bromsade as hårt så jag ramlade och klockan åkte mot något hårt :(

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-07 16:53:11

sv: hihi jag vet inte! Det var verkligen inte likt mig, vaknade alldeles av mig själv :P

Postat av: Lakisha

Publicerad 2009-04-07 19:24:24

Hihi, My man, always!

Postat av: MONIQA

Publicerad 2009-04-07 19:42:14

tack desamma :)

Postat av: Z A N D R A

Publicerad 2009-04-07 21:23:34

sv: hihi, okej ;D

allt bra annars?

Postat av: rubina

Publicerad 2009-04-07 21:53:43

sv: haha yooo jag går ju på din dans jue? xD btw för ja hamnat i sånt trubbel shit pallat nt blogga lr inte haft tid ens!

Postat av: anneli

Publicerad 2009-04-08 20:14:28

fina grejer :)



aa den är jätte bra, rekomenderar den starkt

Postat av: matilda

Publicerad 2009-04-13 16:32:11

sv. ja visst väskan kostar runt 1000lappen men den är i äkta läder och kommer att hålla länge.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela