Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Söndag

Publicerad 2008-05-18 16:50:44 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Idag gick jag och kollade på min syrras dans uppvisning : ni kan ser dem Bilderna längst ner .
Dem dansade bra, men det var synd att dans lärare inte skulle fortsätta :( trodde jag , men hon ska på nästa termin. oj jag glömde också säga vilken dans hon dansade på , jo det Reggaeton .och igår gick jag och min syrra till Strandparty em.. det var kallt som fan !! vattnet  var 15 grader och ute var det 13 stor skillnad .Efter gick hem hos dem Lakisha och kollade på film . Mysigt

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-05-19 11:26:20

Svar: Yeah den äger:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela