Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Okej-tidning

Publicerad 2008-05-12 19:14:04 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

image169
Vid datan e jag med  min lille bror Emmanuel. han sover (sch...) .

Idag som ni ser på bliden ,fick den gratis idag i skolan på Bibliotek . Dem bilderna är från ''Okej''-Tidning  min syrra frågade precis varför jag fick den . Jo det var så här att jag var där vore  inte sant ? och jag frågade Per ( han som jobbade på bibblan )om jag fick dem , eftersom jag ville hänga upp det på mitt rum ,så fick jag dem Alla . Kanske nästa gång kommer jag får fler.... tro jag

Vilken tidning läser ni på?

Denna vecka:
Tisdag: Dans

Onsdag : studiedag
Torsdag : Friidrott + Dans
Fredag : Dans uppvisning (streetdance ) på Limhamns Folkets Hus Linnegatan 61. Kl 18
 

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2008-05-12 19:54:55

Jag läser ELLE och style =) ibland vouge.

Postat av: rafia

Publicerad 2008-05-12 21:35:05

thanx

Postat av: Kristoffer

Publicerad 2008-05-12 21:48:12

Svar: Tack, vad glad jag blir! :D
Kul att du gillar den!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2008-05-12 22:03:01

Hehe jag älskar den filmen! Eller iaf skådespelaren :P Jay Hernandez.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela