Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Naa..

Publicerad 2008-05-08 22:51:17 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

...naturligt visst fick inte gå på läget eftersom på 3 dagar kostar 600kr (pallar) ,det var så varmt idag . 
Jag hörde att det skulle blir imorgon 25 grader , Min klass hade bestämd att har picknick kanske Å det skulle också vara skönt om vi hade också (bara en tänka) . först ville jag gå på sommarläger med skolan men det försent (tro jag ) ,sen ville jag gå på kyrkoläger men det kul som ni inte tro . Det handla faktisk inte bara om Gud o be ..icke inte så.
idag har jag varit med L ..kollade på So You Think can dance  sen gick vi ut , det var så varmt så det kan inte vara sant.

Har de så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela