Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Jippiiii!!

Publicerad 2008-05-13 16:19:59 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Ännu en dag har jag varit trött ,och sur för att den maten jag åt i skolan 
var inte alls gott . Jag åt bara två bitar och nu mår jag illa på min mage hela image170
dan . 
 Det känns helt konstigt ,känns att jag ska kräkas :S . Men alla fall det
 special dag vet ni vad är ? JO, jag har studiedag till Fredag.
JIPPPPPPPPI
ska har eng.prov nästa vecka (typisk ) men på över morgon ska hela Lä-skolan har friidrott . det kul faktisk .....måste skydda mig nu ska till dans . Faktisk så trodde jag det skulle molnig idag eftersom det var det igår, men antal att jag hade fel det inte varmt idag utan det blåste mycket idag .

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela